ПРОЇДЕ ВСЮДИ ТА БЕЗПЕЧНО ПОВЕРНЕ ВАС ДОДОМУ*
- Новий Land Cruiser — перший Land Cruiser нового покоління, починаючи з 2007 року
- Запуск нового Land Cruiser збігається з 70-річним ювілеєм випуску першої моделі світової легенди
- Безпрецедентні зміни, які підносять дорожні та позашляхові характеристики Land Cruiser на нові вершини — абсолютно нові двигуни, платформа та трансмісія
Toyota представляє оновлений позашляховик Land Cruiser, продажі якого в Україні стартують з 6 серпня. Статус Toyota Land Cruiser як автомобільної легенди не викликає сумніву. Це 70 років високих досягнень та вражаючих показників продажів у всьому світі.
Починаючи з першого покоління, що в той час мало назву Toyota BJ і з’явилося 1951 року, Land Cruiser постійно вдосконалювався. Його надійність, витривалість та виняткова керованість стали взірцем для наслідування. Toyota може з гордістю заявити, що Land Cruiser — це автомобіль, який «проїде скрізь і всюди та безпечно поверне вас додому».
Випуск абсолютно нового покоління Land Cruiser — знаменна подія. Це перша повністю нова модель Land Cruiser із часів випуску 200-ї серії у 2007 році, і зміни, яких вона зазнала, є безпрецедентними. Двигуни, трансмісія і платформа абсолютно нові та дозволяють демонструвати якісно нові дорожні та позашляхові характеристики. Інновації та вдосконалення — у тому числі й технології, що використовуються вперше, — жодним чином не применшують, а лише покращують легендарні якості Land Cruiser, перетворюючи його з «короля бездоріжжя» на «короля всіх доріг».
Новий дизайн доповнює інженерні вдосконалення. Він відображає статус і відданість традиціям Land Cruiser та є втіленням нової концепції «функціональної краси». Потужні чіткі лінії передають «брутальну силу» нового позашляховика та водночас відображають його вишуканість і довершеність.
Салон апелює до всіх органів чуття — адже це простір, де водій і пасажири можуть почуватися комфортно і безпечно незалежно від того, наскільки складними є зовнішні умови. Характеристики безпеки також було поліпшено. Це і міцність конструкції автомобіля, і системи для безпечного кермування у складних умовах, і модернізовані системи активної безпеки та допомоги водію, які забезпечує останнє покоління комплексу систем безпеки Toyota Safety Sense**.
Повністю нові двигуни та трансмісія
- Новий 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із подвійним турбонаддувом потужністю 415 к.с./305 кВт
- Новий 3,3-літровий дизельний двигун V6 із подвійним турбонаддувом та незрівненим крутним моментом у 700 Нм.
- Нова 10-ступенева автоматична коробка передач
Новий Land Cruiser на вибір оснащуватиметься двома новими двигунами: 3,5-літровим бензиновим V6 із подвійним турбонаддувом і 3,3-літровим дизельним V6 із подвійним турбонаддувом, що працюватимуть у зв’язці із новою 10-ступеневою автоматичною трансмісією. Вони замінять 4,6-літровий бензиновий і 4,5-літровий дизельний двигуни V8 поточної моделі. Ці двигуни забезпечують провідні у своєму класі потужність і крутний момент та значно кращі показники прискорення і продуктивності порівняно з моделями попереднього покоління.
Новий 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із подвійним турбонаддувом
Абсолютно новий 3,5-літровий двигун V6 із подвійним турбонаддувом — ще одне із основних нововведень нового Toyota Land Cruiser. Він був адаптований спеціально для флагманського позашляховика Toyota для підвищення його продуктивності та керованості. Новий двигун дає водієві відчуття безпечного керування та контролю навіть під час руху бездоріжжям. Було покращено показники потужності, крутного моменту, ефективності використання пального, викидів шкідливих речовин та надійності.
Двигун вирізняється рідкісними для свого класу потужністю і крутним моментом, розвиваючи максимальну потужність 415 к.с. (305 кВт) при 5 200 об/хв і максимальний крутний момент 650 Нм у діапазоні від 2 000 до 3 600 об/хв. Максимальна швидкість становить 210 км/год, а прискорення від 0 до 100 км/год досягається за 6,8 секунди — на 1,8 секунди швидше, ніж із двигуном V8. Витрата пального в змішаному циклі становить близько 12,1 л*** на 100 км, а викиди CO2 — 275 г/км.
Новий 3,3-літровий дизельний двигун V6 із подвійним турбонаддувом
3,3-літровий дизельний двигун V6 з подвійним турбонаддувом — ще один абсолютно новий агрегат, який має покращені показники викидів, паливну економічність і вирізняється тихішою роботою та поліпшеними характеристиками їзди бездоріжжям. Двигун має потужність 299 к.с./220 кВт, а максимальний крутний момент у неймовірних 700 Нм досягається в діапазоні від 1 600 до 2 600 об/хв. Максимальна швидкість — 210 км/год.
Нова 10-ступенева автоматична коробка передач
Нова 10-ступенева автоматична коробка передач використовується і в бензинових, і в дизельних турбованих силових агрегатах. Вона має найширший діапазон передач серед автомобілів сегмента і забезпечує плавнішу роботу з вищою чутливістю до перемикання порівняно з поточною моделлю. Це допомагає підтримувати оберти двигуна на більш стабільному рівні, що сприяє значному зниженню витрат пального.
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: дорогами й бездоріжжям
- Ідеальні дорожні та позашляхові характеристики
- Вперше платформа TNGA для рамних позашляховиків Toyota
- Провідні технології для забезпечення стабільності і керованості на будь-якій дорозі, у тому числі електронна cистема стабілізації положення кузова (E-KDSS)
Новий Land Cruiser — це справді новий автомобіль на новій платформі, заснованій на філософії TNGA (Toyota New Global Architecture), яку Toyota вперше використала для рамного кузова. Нова платформа GA-F поліпшує динамічні характеристики завдяки нижчому центру ваги, розташованим нижче та ближче до центра важким деталям і поліпшеному розподілу ваги між передньою та задньою частинами. До того ж вона додає кузову жорсткості й міцності, відтак автомобіль здатен ліпше витримувати навантаження під час руху бездоріжжям. Це також сприяє ліпшому зчепленню шин із землею та комфортнішому водінню.
Перша платформа на основі філософії TNGA для рамного кузова
Новий Land Cruiser побудований на новій платформі GA-F. Це перший автомобіль із рамним кузовом на основі філософії Toyota TNGA. Він створений для досягнення провідних у класі характеристик та кращої керованості при незмінно високих якості, довговічності і надійності. Серед основних змін — зменшення ваги автомобіля, підвищення жорсткості кузова та нова оптимізована конструкція підвіски.
Однією з основних переваг нової платформи є знижений центр ваги автомобіля, при цьому важкі компоненти розташовані нижче і ближче до центра автомобіля. Центральна точка двигуна була зміщена на 70 мм назад і на 28 мм нижче, а перший та другий ряд сидінь були зміщені ближче до задньої частини позашляховика. Така конструкція дозволяє краще розподілити баланс ваги між передньою і задньою частинами автомобіля, результатом чого є кращий комфорт їзди та краща стійкість на дорозі.
Завдяки вищій жорсткості нової конструкції рамного кузова досягається краща стійкість до ударів із меншим ризиком деформації кабіни порівняно з великими позашляховиками з безрамною конструкцією. TNGA підвищує міцність кузова завдяки вдосконаленим технологіям збірки, зокрема додатковим клейовим ділянкам навколо конструкції кабіни та лазерному зварюванню у ключових точках рами.
Нова рама може витримувати значні зовнішні навантаження при їзді бездоріжжям. Було змінено товщину деталей та матеріалів для забезпечення стійкості, довговічності та комфорту їзди, а також зменшення ваги автомобіля. Рама виготовлена з матеріалів гарячого штампування та високоміцної сталі, а для капота, передніх крил, даху, багажних і решти дверцят використано легковаговий надміцний алюміній. Кузов закріплений на рамі за допомогою системи амортизаторів, яка пом’якшує вплив зовнішніх умов під час руху нерівними поверхнями та знижує рівень дорожнього шуму. До конструкції автомобіля також входить вбудована жорстка і високоміцна конструкція підготовки під фаркоп, яка може забезпечити стабільне буксирування причепів вагою до 3,5 тонни.
Ідеальні розміри Land Cruiser
Попри нову платформу розміри Toyota Land Cruiser залишилися практично незмінними, оскільки вони подобаються українським споживачам.
Таким чином, автомобіль має загальну довжину 4 965-5 051 мм, колісну базу 2 850 мм і ширину 1 980-1 901 мм.
Дизайн нової моделі також гарантує вражаючу здатність Land Cruiser долати бездоріжжя: кути в’їзду та рампи становлять 31˚ і 22˚1, а кут з’їзду сягає 20˚. Автомобіль здатен долати брід глибиною до 700 мм.
1 Цифри можуть відрізнятися залежно від комплектації.
Системи кермування та гальмування
Toyota скористалася перевагами нової платформи GA-F для покращення кермових характеристик.
Система кермування з гідравлічним підсиленням керма оснащена новим електричним приводом, який уможливлює роботу системи допомоги утриманню автомобіля у центрі смуги руху — Lane Tracing Assist. Окрім того, система забезпечує кращий відгук і маневреність на низьких швидкостях, а також гасить вібрації, створювані нерівним дорожнім покриттям.
Гальмівна система теж зазнала змін. Було вдосконалено деякі характеристики для кращої роботи і реагування відповідно до намірів водія. Вентильовані гальмівні диски із роздільними ребрами забезпечують поліпшене охолодження та надійність під час руху бездоріжжям, а зміщені гальмівні циліндри контролюють рівномірне зношування гальмівних колодок та зменшують вібрації за високого навантаження.
Перша у світі електронна кінетична динамічна система підвіски (E-KDSS)
Електронна кінетична динамічна система підвіски (E-KDSS), доступна у версії Land Cruiser GR SPORT, стала першою у світі системою Toyota, яка забезпечує видатні позашляхові характеристики, стабільність керування та комфорт їзди. Вона автоматично працює у двох режимах. Під час їзди бездоріжжям стабілізатори поперечної стійкості розблоковуються, тож підвіска може вільно рухатися, а водій та пасажири почуваються комфортніше у салоні. На скелястих або дуже нерівних поверхнях система допомагає підтримувати контакт шин із землею і досягати артикуляції коліс до 700 мм.
Під час їзди дорогою стабілізатори блокуються на поворотах, зменшуючи нахил кузова та покращуючи стійкість керування, а потім розблоковуються при русі прямими ділянками.
Гідравлічні циліндри попереду розташовані по обидва боки стійок стабілізаторів поперечної стійкості, позаду — один гідроциліндр із лівого боку, що зберігає чудову артикуляцію коліс. Оскільки вони можуть розблоковуватися під час їзди бездоріжжям або на прямих ділянках, стабілізатори в такій моделі можуть бути значно жорсткішими, ніж у звичайних моделях.
Нова конструкція підвіски
Нова компоновка передньої підвіски має незалежну пружинну конструкцію на здвоєних важелях, задня підвіска — залежна, пружинна, на 4 поздовжніх важелях. Це гарантує відмінні позашляхові характеристики та забезпечує додаткові 15 мм діапазону відбою підвіски спереду і 20 мм ззаду. Нова конструкція сприяє кращій стійкості автомобіля на дорозі.
Адаптивна система регулювання жорсткості підвіски
Адаптивна система регулювання жорсткості підвіски (AVS) з електронною модуляцією автоматично регулює силу коливань і спрацьовування амортизаторів. Вона адаптується відповідно до режиму їзди, вибраного водієм, ефективно забезпечуючи індивідуальне налаштування. Час регулювання реакції до коливань становить 20 мілісекунд, що забезпечує стійке кермування та комфортний рух.
Технології для провідних позашляхових характеристик
Приголомшлива продуктивність в умовах повного бездоріжжя була визначною характеристикою Toyota Land Cruiser протягом усієї 70-річної історії його існування. Модель нового покоління має ще більше можливостей завдяки впровадженню нових технологій та вдосконаленню наявних систем.
Завдяки можливості блокування трьох диференціалів — переднього, центрального та заднього (у комплектації GR SPORT) — новий Land Cruiser пропонує визначні у своєму класі позашляхові властивості.
У новому позашляховику було реалізоване незалежне блокування переднього диференціала без потреби блокування заднього в положенні повного привода L4. Така система покращує ходові якості під час руху бездоріжжям. Наприклад, коли пробуксовує тільки переднє колесо, можна активувати блокування тільки переднього диференціала, а задній залишити вільним. Завдяки системі вибору режиму роботи допоміжних систем під час руху бездоріжжям (Multi Terrain Select) у положенні повного привода L4 водій може вибрати режими Auto, Sand, Mud та Rock відповідно до умов руху; так само в положенні H4 можна вибрати один із режимів — Auto, Dirt, Sand, Mud і Deep Snow.
Системи Crawl Control та Turn Assist
Система допомоги під час повороту на бездоріжжі Turn Assist допомагає виконувати повороти з дуже малим радіусом. Вона працює за умови активації системи руху бездоріжжям Crawl Control на швидкості нижче 10 км/год.
Система завдяки датчику кута повороту керма визначає намір водія здійснити поворот і здійснює поворот за найменшим радіусом за рахунок збільшення гальмівного зусилля на заднє колесо з внутрішнього боку повороту. Коли колесо зафіксоване, тиск утримується ще деякий час, а потім зменшується. Якщо колесо знову починає обертатися, тиск збільшується, поки воно не зафіксується знову. Ці дії здійснюються автоматично, водієві не потрібно натискати педаль гальм.
Система кругового огляду Multi-Terrain Monitor
Систему кругового огляду Multi-Terrain Monitor (MTM) було поліпшено, і відтепер вона працює з 3D-зображеннями, показуючи територію довкола та під транспортним засобом, а також точне положення коліс. Водій може дивитися «крізь» капот і днище автомобіля, щоб чітко уявляти стан поверхні, якою він пересувається. MTM працює за швидкості до 20 км/год і допомагає водієві визначати ситуацію навколо автомобіля, наприклад, оцінювати умови під час їзди бездоріжжям чи перевіряти наявність перешкод під час паркування в гаражі.
- Високоякісний салон гарантує комфорт та безпеку
- Нові прилади, у тому числі 12,3-дюймовий дисплей із сенсорним управлінням
- Кнопка запуску автомобіля із сканером відбитків пальців
- Удосконалений дизайн салону
Салон Land Cruiser — це вишуканий простір, на який не впливає зовнішнє середовище, яким би суворим воно не було. Комфорт найвищого рівня поєднується з відчуттям абсолютної безпеки.
Горизонтальне розташування верхньої панелі приладів допомагає водієві оцінювати положення автомобіля під час руху бездоріжжям. Водночас широкий та міцний блок центральної консолі — характерна особливість Land Cruiser кількох попередніх поколінь.
Приладова панель, центральна консоль і обшивка дверцят мають м'яку оббивку, що захищає водія та пасажира на передньому сидінні від будь-яких можливих ударів під час їзди нерівною поверхнею.
Вищий рівень безпеки завдяки провідному нововведенню — клавіші запуску із автентифікацією за відбитками пальців
Новий Land Cruiser втілює прогрес у гарантуванні безпеки автомобіля, оскільки у ньому є кнопка запуску, яка спрацьовує лише після розпізнавання попередньо зареєстрованого відбитка пальця. У поєднанні з розумною системою входу та запуску ця система, вперше запроваджена Toyota, сприяє зменшенню ризику крадіжки автомобіля за допомогою «ретрансляційної атаки».
Для одного автомобіля можна зареєструвати до 10 відбитків пальців. Для того щоб завести позашляховик, водій також повинен мати при собі смарт-ключ.
Панель приладів
Панель приладів Land Cruiser також було переосмислено. Відтепер перемикачі згруповані за їхніми функціями та мають більш виражені виступи й заглиблення для більшої зручності використання. Під час руху водій із легкістю керуватиме функціями повного привода, аудіосистеми, контролюватиме налаштування кліматичної системи.
Часто використовувані елементи, пов'язані з водінням, такі як вибір режиму руху, вибір поверхні при русі бездоріжжям, система допомоги під час спуску та система допомоги під час руху бездоріжжям Crawl Control, згруповані по лівому краю центральної консолі між кермом та важелем перемикання передач.
Доступ до мультимедіа, навігації, кондиціонера, телефону та інших функцій здійснюється через новий 12,3-дюймовий сенсорний дисплей для швидкої та інтуїтивно зрозумілої роботи, як на планшеті. Великий дисплей дозволяє одночасно відображати два незалежні екрани із вкладками, якими легко керувати за допомогою одного дотику. На дисплеї відображаються чіткі зображення та дані, які забезпечують водію підтримку при їзді бездоріжжям, наприклад, показник кута нахилу кузова, статуси диференціалів, діапазон передачі роздавальної коробки (високий або низький) та стан гальм і акселератора.
Дверцята багажного відділення доступні з електроприводом і безконтактним керуванням — для зачинення або відчинення без допомоги рук, а також із функцією автоматичного зачинення і замикання автомобіля. Вона активується при натисканні кнопки зачинення та блокування на внутрішньому нижньому краї дверцят багажника, якщо користувач має при собі електронний ключ автомобіля. Тоді дверцята багажника зачиняться, і всі двері автомобіля заблокуються автоматично та безпечно.
СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ
Вдосконалені системи управління, кермування та гальмування, що сприяють безпечному керуванню
Останнє покоління систем безпеки Toyota Safety Sense з удосконаленими функціями активної безпеки та допомоги водієві
Нові функції, серед яких допомога при повороті на перехресті (ITA), екстрена допомога при кермуванні (ESA), система адаптивного дальнього світла та система утримання автомобіля у центрі смуги руху (LTA) **
Безпека закладена в саму основу нового Land Cruiser, у його рамну структуру і підвищену жорсткість, яка досягається завдяки використанню нової платформи GA-F. Автомобіль має необхідну міцність, щоб протидіяти ударам і навантаженням, які можуть виникнути під час руху бездоріжжям, а також стійкість, що робить його надійним і зручним у керуванні.
Системи, які використовуються для забезпечення надійного контролю над кузовом, точного кермування і гальмування, відіграють свою роль у превентивній безпеці.
Нове покоління Toyota Safety Sense
Нове покоління Toyota Safety Sense представляє модернізовані системи безпеки та допомоги водієві, які дозволяють розпізнавати та уникати багатьох аварійних ситуацій**.
Система попередження про зіткнення має низку нових функцій, таких як система допомоги під час повороту праворуч/ліворуч на перехресті із функцією автоматичного гальмування для уникнення зіткнення із зустрічними транспортними засобами чи пішоходами під час повороту.
Система екстреної допомоги при кермуванні посилює стійкість транспортного засобу під час кермування і запобігає виїзду зі смуги руху.
Роботу адаптивного круїз-контролю було змінено таким чином, що відтепер новий Land Cruiser здатний повністю зупинятися згідно з рухом авто попереду. За потреби він також зменшує швидкість Land Cruiser під час проходження повороту для більшої стійкості автомобіля.
У Land Cruiser також уперше буде доступна система утримання автомобіля в центрі смуги руху (LTA). Зазвичай вона працює в поєднанні з системою електричного підсилювача керма, але тепер сумісна і з гідравлічною системою Land Cruiser завдяки додатковому електричному підсилювачу. Це дозволяє регулювати кермування та утримувати транспортний засіб у центрі своєї смуги руху.
Новинкою для Land Cruiser також є система автоматичного затемнення зони засліплення зустрічного автомобіля у комплектаціях Premium та GR SPORT****.
КОМПЛЕКТАЦІЯ
Нова структура комплектації пропонує моделі для дороги та бездоріжжя
Випуск нової версії Land Cruiser GR SPORT зі спортивним дизайном, натхненної досягненнями моделі на ралі «Дакар»
Новий Land Cruiser має логічний та простий розподіл версій згідно із їхнім призначенням. Комплектації розподілятимуться залежно від того, чому надається пріоритет — руху бездоріжжям чи асфальтними дорогами. Версія Prestige — це чудово оснащений 7-місний автомобіль, чий екстер'єр максимально придатний для бездоріжжя. Версія Premium постачається у повній комплектації, призначеній для комфортного пересування асфальтованими дорогами, та вирізняється першокласним дизайном, що лише підкреслить високий статус автомобіля.
Перший Land Cruiser GR SPORT
До модельного ряду нового Land Cruiser буде додано першу в історії моделі версію Land Cruiser GR SPORT, яка позиціонується як найвище втілення позашляхових характеристик у лінійці комплектацій моделі.
На створення нової комплектації конструкторів надихали вражаюча історія успіху Land Cruiser у ралі «Дакар» та досягнення команди Toyota GAZOO Racing у міжнародному автоспорті. Land Cruiser GR SPORT має впізнавані елементи екстер’єру та салону. Серед них — спеціальні версії бамперів, чорні віконні молдинги, зовнішні дзеркала, ручки дверцят, пороги та молдинги колісних арок і глянцева чорна радіаторна решітка. На особливий статус моделі вказують логотипи GR SPORT та стильне брендування Toyota — матовий білий напис на решітці спереду та емблема Toyota на чорному тлі на задніх дверцятах. А на бамперах встановлені сріблясті металізовані захисні накладки. GR SPORT оснащений 18-дюймовими матовими сірими колісними дисками.
Сидіння, кермо, кнопка запуску та привітання на інформаційному дисплеї також мають брендування GR SPORT. На вибір доступні чорний або бордовий колір оздоблення сидінь.
* Сприймайте як художній вираз. Перед початком використання автомобіля уважно ознайомтеся з експлуатаційною документацією та виконуйте її вимоги.
** Наведені тут і далі електронні системи є допоміжними та за жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним за безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитися з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного прийому керування.
*** Дані отримано в ідеальних умовах без урахування індивідуальної манери керування автомобілем, якості дорожнього покриття та інших умов (дорожніх, погодних тощо). Показники можуть суттєво відрізнятися від зазначених та визначаються лише експериментальним шляхом.
**** Наведені тут і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону/оздоблення сидінь є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися або бути відсутніми в документах або інших матеріалах.