Стратегія Toyota в Європі заснована на 5 принципах:
- Розвиток дилерської мережі - збільшити обсяг продажів кожного дилера, максимізувати прибуток і перейти від принципу одноразової угоди до тривалої співпраці «на все життя», коли клієнт отримує весь комплекс послуг, пов'язаних з експлуатацією автомобіля.
- Бережливе виробництво - постійне вдосконалення ефективності виробництва, а також зниження витрат на поширення товару, одночасно покращуючи якість сервісу, що надається нашим клієнтам.
- Привабливість продукту - концентрація ресурсів на розширенні асортименту продукції, який найуспішніше буде сприяти майбутньому зростанню компанії.
- Розвиток бренду - продавати продукцію бренду завдяки її привабливості, а не зниження ціни.
- Повне задоволення клієнтів - надавати Сервіс Чудової Якості, фокусуватися на лояльності клієнтів і їх рекомендації іншим людям.
Ці принципи підтримуються нашим головною обіцянкою Чудової якості у всіх аспектах нашої діяльності, включаючи продукцію і сервіс, комунікаційні канали, атмосферу в дилерському центрі, і наше ставлення до клієнта, коли налагоджуємо з ним контакт. Саме Чудова Якість є тим фактором, який буде виділяти Toyota з ряду інших брендів. Філософія Toyota визначає, як нам слід надавати послуги Чудової Якості нашим клієнтам. Вона заснована на головному принципі - Клієнт Перш Всього.
Філософія Toyota заснована на 2-х базових принципах
- Постійне вдосконалення
Завжди покращувати свій бізнес, докладаючи максимум зусиль і впроваджуючи кращі ідеї.
- Виклик
- Кайдзен
- Генчи Генбутсу
- Повага до людей
Ми віримо, що успіх нашого бізнесу створюється особистим внеском кожного і ефективної командної роботою. У цих принципах укладена система цінностей, однаково важливих і значимих:
- Повага
- Командна робота