Система «7 кроків», яку використовує «Тойота Сіті Плаза» при технічному обслуговуванні автомобіля, дозволяє стандартизувати робочий процес і скорочувати тимчасові витрати:

Перший крок. Попередній запис на обслуговування.

Самостійно обираючи найбільш зручний час для обслуговування автомобіля, клієнт може бути впевнений, що в цей час йому буде приділено максимум уваги. Фахівці «Тойота Сіті Плаза» нададуть інформацію про вартість і тривалість майбутнього обслуговування, що дозволить клієнтові спланувати свій бюджет і особистий час. Такий підхід виключає утворення черг на технічне обслуговування.

Другий крок. Прийом Клієнта.

В обумовлений час клієнта приймає сервісний консультант. Він оформлює необхідні документи, проводить попередню діагностику, вивчає історію обслуговування автомобіля, пояснює, які саме роботи будуть виконані, уточнює зауваження клієнта по роботі автомобіля і відповідає на всі запитання клієнта.

Третій крок. Заповнення наряд- замовлення.

Сервісний консультант разом з клієнтом проводить зовнішній огляд автомобіля, заповнює наряд- замовлення, де вказує суть і попередню вартість майбутніх робіт і запасних частин, зазначає побажання клієнта.

Четвертий крок. Контроль проведення робіт.

Своєчасність виконання операцій з обслуговування автомобілів ретельно контролюється фахівцями «Тойота Сіті Плаза». Це гарантує завершення сервісних робіт точно у строк. У разі, якщо буде виявлена ​​необхідність проведення додаткових робіт, то їх терміни і вартість будуть обов'язково погоджені з клієнтом.

П'ятий крок. Контроль якості.

На кожному з етапів обслуговування автомобіля фахівці центру контролюють якість виконаних операцій і суворе дотримання технології діагностики і ремонту. Після закінчення робіт автомобіль проходить вихідний контроль якості, при цьому перевіряються не тільки обслуговувані вузли і агрегати, але і загальний технічний стан автомобіля.

Шостий крок. Видача автомобіля.

Після закінчення всіх робіт сервісний консультант «Тойота Сіті Плаза» зв'язується з клієнтом. Повертаючи клієнту автомобіль, сервісний консультант пояснить суть проведених робіт, проінформує про результати вимірювань і діагностик, про вартість обслуговування, а також дасть рекомендації щодо подальшої експлуатації автомобіля і відповість на запитання.

Сьомий крок. Вивчення задоволеності Клієнта.

Цей крок спрямований на поліпшення сервісу з урахуванням побажань Кліентів. Протягом декількох днів після видачі автомобіля, в зручний для клієнта час і за попередньою домовленістю, співробітники «Тойота Сіті Плаза» зв'язуються з клієнтом по телефону і проводять невелике опитування про якість виконаних робіт.