• Який графік роботи на період карантину?

    Наш дилерський центр працює та дотримується рекомендацій уповноважених державних органів. У зв'язку з тим, що ситуація з поширенням коронавірусу змінюється дуже швидко, рекомендуємо стежити за актуальними приписами державних органів та інформацією з графіком роботи на нашому сайті та в соціальних мережах.

  • Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину в ході відвідування дилерського центру?

    Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників вживаємо необхідні заходи безпеки, зокрема: 
    1. Регулярно дезинфікуємо та провітрюємо приміщення; 
    2. Облаштували місця загального користування засобами дезинфекції; 
    3. Забезпечуємо співробітників засобами індивідуального захисту; 
    4. Дотримуємось встановленої дистанції під час спілкування; 
    5. Контролюємо самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

    Просимо Вас також використовувати засоби індивідуального захисту. Маска є обов'язковою умовою при відвідуванні нашого дилерського центру

  • Чи можу я купити автомобіль, не відвідуючи дилерський центр? 
    Як дізнатися про поточні акції?

    Ми посилюємо онлайн-консультації для вибору Вашого майбутнього автомобіля Toyota/Lexus. Надаємо персональний відео-огляд автомобіля. Зв'яжіться з нами, щоб отримати повну консультацію по автомобілю та інформацію про діючі спеціальні пропозиції від нашого дилерського центру.

  • На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?

    Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях  запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим "Ready" на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер. Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від'єднати "мінусову" клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад:  системи запобігання викраденню(сигналізації GPS / GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ порівняно з експлуатацією в штатному режимі.

  • На панелі приладів з'явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?

    У разі появи індикатора на панелі приладів, необхідно дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля, де описаний детальний порядок дій при появі кожного з індикаторів. У всіх випадках, коли індикатор червоного кольору, необхідно припинити рух. За додатковою інформацією та технічною допомогою звертайтесь до нашого сервісу 044 492 70 00

  • Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?

    Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін в нашому дилерському центрі. Для запису на сервіс зв'яжіться з нами зручним для Вас способом

    Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на дні карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення карантину. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде прийнятий до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено , незважаючи на порушення термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування.  У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.

     

  • У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?

    Так, сервісна станція Сіті Плаза працює. Для запису на сервіс зв'яжіться з нами зручним для Вас способом.

    У випадку виникнення проблеми в дорозі і неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Toyota Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії або Ви є учасником програми Toyota Assistance Plus. 

  • Чи працює служба Toyota Assistance та Toyota Assiatance + під час карантину?

    Так. Всі стандартні послуги служби Toyota Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу. Контактний телефон Toyota Assistance 044 494 22 98

  • Чи виконуються гарантійні ремонти під час карантину?

    Так. Сервісні послуги нашого дилерського центру, в тому числі підтримка гарантії на автомобіль, виконуються в стандартному режимі. 
    Для запису на сервіс зв'яжіться з нами зручним для Вас способом.

  • Як бути, якщо виник гарантійний випадок, а дістатися до дилерского центру не можливо через карантин? Я зможу отримати гарантійний ремонт після закінчення карантину?

    Рекомендуємо Вам обов'язково звернутися до нас негайно після виникнення технічної проблеми. Факт неможливості своєчасного відвідування дилерського центру в період карантину буде прийнятий до уваги при Вашому наступному зверненні. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.

  • Чи є затримки з поставкою запасних частин?

    Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з поставками, проте в поточних умовах ситуація із затримкою поставок потенційно можлива. Для отримання актуальної інформації зв'яжіться з нами зручним для Вас способом

  • Чи можу я очікувати автомобіль із сервісу у Вашому дилерському центрі?

    Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників очікування тривале перебування в дилерскому центрі тимчасово обмежено. Пропонуємо Вам скористатися послугою безкоштовного таксі по м.Києву (1 поїздка).