На автомобілі марки Toyota, придбані у офіційних дилерів Toyota в Україні, надається гарантія строком на три роки або на 100 тис. км пробігу (залежно від того, що настане раніше), на гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис.км  (залежно від того, що настане раніше). 

Детальніше про умови гарантії.

Запитання та відповіді про гарантію на автомобіль. 

  • Що таке гарантія виробника?

    Гарантія – це зобов’язання виробника щодо усунення недоліків, спричинених неналежною якістю матеріалів, виробництва чи складання.

  • Що не покривається гарантією?

    Гарантійні зобов`язання не розповсюджуються на такі випадки заміни обладнання Автомобіля:
    1. Лампи та плавкі запобіжники
    2. Свічки запалювання та розжарювання
    3. Гальмівні диски та колодки
    4. Гумові елементи склоочисників, ущільнювачів дверей, вікон, капота, багажника
    5. Вироби зі скла (в т.ч. лобове, заднє, бічні стекла, скло люка або панорамного даху, дзеркал та інші)
    6. Диски зчеплення
    7. Регулювальні шайби
    8. Каталітичні перетворювачі
    9. Фрикційні диски автоматичної трансмісії
    10. Паливний насос
    11. Елементи живлення будь-яких пультів керування
    12. Шини
    13. Паливні інжектори (форсунки)
    14. Пасові та ланцюгові передачі
    15. Паливо, мастило, експлуатаційні рідини, гази та інші витратні матеріали, що використовуються у різних системах автомобіля*
    16. Всі без винятку фільтри
    17. Гумові елементи підвіски, а також елементи підвіски, що вийшли з ладу з причини поломки їх гумових елементів..

    *Незважаючи на наведений перелік рідин, крім палива, гарантія повинна покривати будь-яку заміну та/або доливання, яка вважатиметься необхідною у межах виконання гарантійного ремонту.

    ** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланням і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.

  • Що не покривається гарантією ззовні та всередені автомобіля?

    Категорії складових та комплектуючих частин, пошкодження яких виникли в результаті природного зносу чи впливу зовнішніх факторів (відколи, деформування, відшарування, вицвітання) та на ремонт яких гарантійні зобов`язання не розповсюджуються:

    1. М`які та оздоблювані матеріали салону та багажного відділення, а саме сидінь, дверей, панелі приладів, рульового колеса та ін.

    2. Панелі кузову та лакофарбове покриття

    3. Інші деталі інтер`єру автомобіля з пластику, шкіри (в т.ч. комбінованої) та інших матеріалів, що піддаються природному зносу

    4. Гумові елементи ущільнювачів дверей

    При виявленні будь-яких ушкоджень, які не спричинені дефектами матеріалів або складання автомобіля Виробником, Власник повинен усунути їх своєчасно і за власний рахунок.

    **З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланням і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.

  • Чому я повинен платити за ТО якщо автомобіль на гарантії?

    Технічне обслуговування (ТО) - це комплекс заходів, які необхідні для утримання автомобіля в належному технічному стані й такі витрати необхідні так само, як при заправці паливом, мийці або сезонній зміні гуми. Проходження ТО вчасно і належним чином в період дії гарантії на автомобіль є частиною відповідальності Власника за утримання автомобіля в належному технічному стані, а тако ж умовою Виробника для своєчасного виявлення та безкоштовного усунення поломок, які виникають в цей період із причин браку матеріалу чи складання.

    Навіть якщо у вас новий автомобіль від виробника, закони фізики на нього діють, так само як і на будь-який інший агрегат. Під час кожної поїздки машина відчуває дію механічних сил: вібрації, тиску, нагрівання, тертя. Деталі зношуються і деформуються. Додайте до цього вплив навколишніх чинників: пилу, води, сонячних променів, перепадів температури. Періодична перевірка при техобслуговуванні (ТО) допоможе продіагностувати автомобіль і попередити можливі неполадки.

  • Чому я повинен платити за діагностику якщо автомобіль на гарантії?

    Діагностика є невіддільною складовою, що передує процесу ремонту та призначена для визначення причин несправності. У разі, якщо в результаті діагностики поломка буде визнана негарантійною, Вам необхідно буде оплатити діагностику. Якщо ж ремонт автомобіля після діагностики буде проводитися по гарантії, оплачувати діагностику не потрібно.

  • Якщо я відремонтую автомобіль після ДТП в офіційному дилерському центрі він буде на гарантії?

    У разі виникнення ДТП, Вам необхідно якісно відремонтувати Ваш автомобіль та повернути його до стану, в якому він був до зіткнення, звернувшись до одного з офіційних дилерських центрів. В такому разі гарантія на автомобіль може бути збережена, а при наявності значних пошкоджень рекомендуємо Вам звернутися до офіційного дилерського центру та отримати консультацію з даного питання*.

    * У разі наявності значних пошкоджень в результаті дорожньо-транспортних пригод, таких як спрацювання хоча б одної з подушок безпеки, пошкодження, що потребують ремонту/заміни основних агрегатів (двигун, трансмісія, роздатна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, рульового механізму, тощо) та/або незнімних силових елементів кузова або рами, збереження гарантії може бути неможливим згідно з сервісною книжкою.

  • У разі втрати сервісної книжки чому мені не можуть провести гарантійний ремонт, якщо усі ТО у мене пройдені вчасно та у повному обсязі?

    Сервісна книжка (буклет “Сервіс і Гарантія Toyota”) є офіційним додатком до договору купівлі-продажу і відповідно документом, що підтверджує право власника на гарантійне обслуговування. В разі втрати сервісної книжки та неможливості відновити відомості про проходження регламентного технічного обслуговування і відповідних відміток в ній, власник може втратити право на розгляд вимог (претензій) щодо усунення недоліків в рамках гарантійних зобов’язань виробника. Однак, сервісна книжка може бути відновлена на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.

  • Чому долив масла у міжсервісний період період не входить у гарантію?

    Згідно з умовами гарантії виробника, гарантія не розповсюджується на заміну або долив експлуатаційних рідин (паливо, мастило моторне, трансмісійне, компресора кондиціонера та інші, охолоджувальна та гальмівна рідини, рідина гідропідсилювача керма, холодагент системи кондиціонування, електроліт тощо). Попри наведений перелік рідин, крім палива, гарантія повинна покривати будь-яку заміну та/або доливання, яка вважатиметься необхідною у межах виконання гарантійного ремонту.

  • Мені відмовили у гарантії, тоді що ж покривається гарантією?

    Гарантія Виробника поширюється на ремонт несправностей чи пошкоджень Автомобіля, що спричинені дефектами матеріалів або складання Автомобіля Виробником. Детально умови гарантії зазначені в розділі Сервісної Книжки "Дія Гарантії" .

  • Яка гарантія на встановлену в дилерському центрі оригінальну запасну частину?

    На оригінальні запасні частини, придбані та встановлені в Дилерській мережі, гарантійний термін складає 12 (дванадцять) місяців без обмеження пробігу, починаючи з дати ремонту сплаченого Власником, під час якого були проведені роботи по встановленню такої оригінальної запасної частини.

  • Яка гарантія на оригінальні аксесуари, встановлені в дилерському центрі?

    На оригінальні аксесуари, що встановлені у Дилера до моменту продажу автомобіля першому Власникові, поширюється звичайна гарантія на 36 (тридцять шість) місяців або 100 000 км пробігу в залежності від того, яка з умов настане раніше. Термін починається з дати продажу Автомобіля першому власнику, яка фіксується в сервісній книзі.

    На оригінальні аксесуари, що придбані та встановлені у Дилера гарантійний термін визначається залишковим строком гарантії на Автомобіль, але не менше, ніж 12 (дванадцять) місяців з дати встановлення.

    Якщо на Автомобіль вже не розповсюджуються гарантійні зобов’язання Виробника, то гарантія на придбані та встановлені оригінальні аксесуари на такий Автомобіль Дилером дійсна впродовж 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу, починаючи з дати встановлення.

  • Чи буде розповсюджуватись гарантія на автомобіль, привезений з-за кордону?

    Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають тільки автомобілі, продані в мережі офіційних Дилерів Toyota в Україні.

  • Чи розповсюджується гарантія на автомобіль у Росії та країнах СНД?

    Гарантійні зобов'язання щодо автомобіля, проданого на території України, розповсюджуються на території України. При цьому мережа дилерів Тойота у світі, є надзвичайно розгалуженою і ми докладатимемо всіх зусиль для допомоги клієнту, в тому числі у Росії та країнах СНД. У випадку, якщо ви плануєте подорож за кордон, заздалегідь зв'яжіться з відповідним дилерським центром міста призначення та уточніть питання виконання гарантійних ремонтів на автомобілях, що офіційно продані на території України. Якщо поломка спіткала Вас у дорозі неочікувано, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером 08003021010.

  • Чи можливо подовжити гарантію на автомобіль?

    Наразі термін дії гарантії складає 3 роки або 100 тис. км, що настає раніше. На гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис.км, що настає раніше. Інших умов гарантії не передбачено.

  • Купуючи оригінальну запасну частину в роздріб в офіційному дилерському центрі Toyota, яка буде на неї гарантія?

    Гарантія на запасну частину діє тільки в разі встановлення її в офіційному дилерському центрі. В такому випадку гарантія на встановлену в офіційному дилерському центрі запасну частину буде діяти до кінця терміну дії гарантії на автомобіль, але не менше 1 року (за виключенням акумуляторних батарей на які розповсюджуються окремі гарантійні умови).

  • Чи можу я забрати запасні частини, які було змінено внаслідок гарантійних зобов`язань?

    Гарантійний ремонт виконується відповідно до встановленої виробником процедури та коштом виробника. Замінені запасні частини підлягають зберіганню дилером до подальшої утилізації або передачі виробнику на дослідження, і не підлягають поверненню власнику автомобіля.

  • Чи можу я вибрати умови гарантії по пробігу або по роках?

    Наразі термін дії гарантії складає 3 роки або 100 тис. км, що настає раніше. На гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис.км, що настає раніше. Інших умов гарантії не передбачено.

  • Де я можу подивитись перелік робіт з ТО для автомобіля, що знаходиться на гарантії?

    Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися за посиланням

  • Чи можу відновити гарантійних статус на мій автомобіль, якщо ТО не було пройдено за регламентом першим власником, але на разі на авто менше ніж 100 000 км пробігу та менше 3-х років?

    У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо було порушення регламенту ТО попереднім власником не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин недотримання регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено індивідуально.

  • У разі проходження ТО не в офіційній дилерській мережі Toyota, чи втрачає чинність гарантія на автомобіль?

    У разі проходження технічного обслуговування не в офіційній дилерській мережі Toyota, власник втрачає право вимагати усунення недоліків по гарантії.